God Jul

Har varit underbara dagar sen sist, mycket jobb och mycket härlig tid med härliga människor. Får uppdatera om det senare om tid finns vid tillfälle.
Nu passar jag på att skicka en hälsning och hoppas att ni har fått samma fina julstämning som jag!
Jag fick idag besked om att jag får ett heltidsvikariat i drygt 4 mån, inte för evigt, men väldigt mkt bättre än jag ens vågat hoppas på!! Och när jag kom hem från jobb väntade ett mail med betyg från läraren i samtalsteknikskursen jag gått, fick högsta betyg :)
"Här kommer mina kommentarer och min bedömning av ditt arbete:
Ett genomtänkt, välstrukturerat och teoretiskt mycket välförankrat arbete, som också är personligt på ett trevligt sätt. Ditt arbete får betyget Väl godkänd."
Har så många fina människor i mitt liv, däribland några underbara nya/ halvnya förmågor, så glad för Er alla!
God jul på Er!

Kommentarer
Postat av: Meta

Kram till dig med <3

Hoppas julen var till belåtenhet!!

2009-12-29 @ 23:47:11
URL: http://frujarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0