Ledig dag

Idag har jag varit helt ledig,
eller egentligen inte, hade massa skolarbete att göra..
men jag var iaf hemma.
Så jag steg upp tidigt, städat, diskat,tvättat, lagat storkok, julpyntat, vattnat blommor, sorterat alla papper,
beställt biljett till konsert med Stratovarius på Mejeriet i Lund i Februari.
Jag har fått så mkt gjort så det är helt underbart.
Har haft så mkt att göra de senaste veckorna att lägenheten har blivit fullkomligt eftersatt.
Hade bestämt mig att jag minsann inte hade tid att julpynta,
så det känns jätteskönt nu när jag fått ordning på allt och det känns lite jul till och med hos mig :)
Imorgon blir det jobb 8-20 och på fre 7.45-16.00
Så det lär inte bli mkt tid vid datan dessa dagarna...
Önskar er några trevliga dagar så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0