Vargtimmen

Så sitter man då här, mitt i natten som vanligt vid datan..har slavat ett par timmar på ännu en hemtenta...känns som de aldrig tar slut.
Igår satt jag uppe till midnatt för att färdigställa en tenta som skulle lämnas på seminariet i skolan idag. När jag väl var klar var jag så urbota nöjd med att jag faktiskt var klar så jag ringde en kompis som kom över. Vi satt och pratade liv, religion, förhållande och andra viktiga, intressanta saker till 05.00 imorse. Så jag var aningen mör när klockan ringde och det var dags för skola..menmen..iväg till skolan bar det.
Seminariet tror jag att jag skötte över förväntan, det är väl min grejj det där med att låta munnen gå ;)
Efter skolan vid 5snåret var det iväg och akut-tanka, snabbt in på maxi och köpa 2 säckar hundmat, ut till G och lämna dem, hann inte ens säga ordentligt hej till varken Zeus eller G, för kl 8 var det konsert...
så hem fort som attan, in en runda i duschen å sen iväg på konsert.

Caj Karlsson och Stefan Sundström var det som lockade mig idag. Underbar med livemusik :)
Kungen av vispop utnämnde Sundström sigsjälv till ;) Och nog är han kung alltid, är inte så jätteförtjust i hans musik som jag är i Cajs, men det går inte att sticka under stol med att han är en fantastisk entertainer.


Nu har jag summerat dagen och bör väl avsluta den, innan den nya randas...sov gott gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0