Glad Påsk



Jag jobbar påsken igenom, så jag var duktig och gick och la mig redan vid 21 ikväll, men inte fan somnade jag för det. Så efter 2 h vändande och vridande så valde jag att stiga upp och sätta mig vid datorn. Tänkte det kan vara läge att uppdatera min numera uråldriga blogg.
Blir dock inga längre utläggningar, jobbar 13timmars pass både imorgon och på måndag, så jag ska ge sängen ytterliggare ett försök.
Men glad påsk på Er, hoppas ägg,sill,godis,sprit och allt annat smakat och familj och vänner varit till belåtenhet!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har helt missat det här inlägget...men kul att du skriver igen du får börja göra det oftare känns det som...jag menar hur viktigt kan jobb och sömn vara ;)

2010-04-07 @ 12:44:54
Postat av: Jenny

Ett stort grattis till din framtid i Malmö :)

2010-04-08 @ 12:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0