Nytt liv på intågande

Imorgon börjar mina första 3 veckor i malmö, boendes på Quality Hotel där jag ska genomgå kriminalvårdens grundutbildning på 6 månader. Spännande men trist att lämna hemmet. Våren har nämligen precis hittat till min uteplats, lagom till jag ska lämna den för malmös betong. I lördags var G här och hjälpte mig inviga sommaren med paviljong och grill.


Även Zeus var här och var så duktig så jag knappt kunde tro det. Gick lös HELA dagen, trots att grannbarnen spelade fotboll å sprang å härjade på samma gräsmatta. Shit vilken underbar hund han blivit!!

På promenaden på kvällen skar stackaren dock upp sin ena trampdyna rätt illa (vet ej alls hur eller varför) så vi fick agera hemmaveterinärer.Hoppas vi slipper den riktiga veterinären!
Har inte tid att skriva här, klockan är 1,jag hade planerat att sova senast 21 för att orka upp imorgon. Bussen går 06.00 till Malmö.Sen väntas en lång dag med utbildning, nya människor, äta ute, installera sig på hotellet etc etc.
Den här planeringen skulle ja nog kunna lyckats bättre med. Klockan ringer halv 5 å ja behöver minst 8 timmars sömn för å må bra. Hur går den ekvationen ihop? ;)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Har skaffat ny blogg http://tanjaswed.blogspot.com/ :) Hoppas vi ses till Clints kalas!

2010-04-30 @ 12:09:36
Postat av: Lotta Carlsson (Jennys Lotta:)

Hej Alex!

Hoppas att du har en fin sommar! Hörde av Jenny att du klarat mc kortet, GRATTIS till dig! Kör försiktigt.



Lotta

2010-07-04 @ 01:07:19
URL: http://www.egokicken.se
Postat av: alex

Tack så jättemkt Lotta!! :) Du kan tro de e en styck glad alex som vandrar på vår jord nu :)

2010-07-05 @ 21:45:26
URL: http://bikerchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0