LYCKORUS

Tjoholalllalala så gla ja e! :)
Sista uppsatsen EVER e verkligen lämnad, el iaf tills vidare, får inte reda på förrän om 2 v om vi blir godkända eller inte..så risken finns ju att man får sitta där igen och fila på den en gång ti. Men min magkänsla säger mig att det inte behövs, det kändes jävligt bra. Å e man stolt och glad över det man skrivit brukar de va en rätt bra fingervisning.  (Sen är det inte helt omöjligt att ja ger mig på vidare studier och Magisteruppsats etc i nån avlägsen framtid, men inte NU!!)

Nåja, tokglad e iaf denne svensken nu!

Fick så mkt xtraenergi av glädjen i att ha skickat in uppsatsen, så ja diskade upp en hel veckas disk, har städat på skrivbordet...(vilket innebär ett tämligen omfattande projekt då jag suttit här å häckat konstant typ senaste veckan, har även sisådär 50 böcker ja använt till uppsatsen å frakta bort) ;)

Har så mkt energi så imorgon som är min lediga dag denna veckan så ska ja banne mig gå på gymmet kl 12, ett pass som heter ”indoor walking”,ngt nytt påhitt. Taggad ti tusen men nervös ändå ;)

Kommer väl ångra mig bittert när ja står där å går å viftar åt ett håll när resten av gruppen går å viftar åt andra, ja har aldrig varit vidare bra på kroppskontroll i allmänhet ;)

Men ja ska röra på mig iaf :)
Sen ska ja baka bröd å laga mat ti hela veckan då ja har 7-20 dagar hela resterabde veckan.

Tjolahopp va ja ska hinna me mkt imorrn, å för en gångs skull känner ja mig uppriktit pigg. :)
Brukar annars mest lura migsjälv att ja e pigg, när hela mitt väsen egentligen skriker: TRÖTTTTTTT

:)
ÅÅÅ vilken underbar stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0