Underbaraste festen på länge

Helgen är över, och den bar med sig en fredag med tripp till Naturkompaniet i Lund för att inhandla ett par bra sandaler till jobb som ändå har rejäl tå och är ok ur säkerhetssynpunkt. Naturkompaniet i Kristianstad hade inte hemma och väntade inte fler förrän i maj, så jag var tvugen att bege mig till Lund då jag behöver ha nya skor till vikariatet som börjar imorgon. 1000kr för ett par sandaler, det är måååånga hundralappar mer än vad jag någonsin har betalt för ett par skor innan, å så är de till på köpet skitfula ;)
Men nu ska mina fötter iaf inte drunkna och må illa efter 12 timmars arbetsdagar inomhus.

Gjorde en snabbvisit hos Jenny och hämtade filmer, tillika ett pitstop och hämtade en massa sprit till lördagens fest.
Var tillbaka i Kstad vid 18, lagom för att hinna byta om å bli klar för middagen med bostadsrättsföreningens styrelse.
Vi åt fint, plankstek, drack drinkar och belönade oss själva för ett gott års samarbete. Sååå otroligt trevlig kväll vi hade!



Sen kom lördagen, denna UNDERBARA lördag!
Vi var rätt många (18st) som samlades hemma hos mig för att njuta av livet och helgen, lägenheten var full till bristningsgränsen, förstår inte hur vi lyckades få plats på halloween då vi var en 10 pers till.
Kvällen var fullkomligt perfekt!

Man skulle nästan kunna tro vi hade hårdrockstema även gällande annat än musiken ;) Funderar på om ja ska ställa till en fest med endast långhåriga rockers nån gång i framtiden, vore kul ;)





Chris kom inom en sväng och ville skryta med vilken man han var och samtidigt underlätta platsbristen som fanns. Så inom kort satt vi tre stycken i hans stackars knä. På sista bilden kan man ana hans smärtor ;)


Spriten kom sannerligen till sin rätta, blandade tokmånga olika sorters drinkar i härliga färger, blå, grön, orange, vit, röd etc.. Stämningen var på topp, å även när vi hittat ner till kstads rockklubb så fortsatte  det underbara. Där dansade vi (trots brist på dansgolv) som galningar till de stängde!




Såååå fantastiskt underbart kul har jag inte haft en hel kväll sen ja vet inte när!

Vi var 5 st som sov i min lya natten till idag, så när alla piggnat till, eller iaf vaknat ur fylledvalan så tittade vi på film (TACK JENNY!!), sen stack vi bort till en närliggande grekisk restaurang och åt kvällsmat.

Underbart är ordet!

Kommentarer
Postat av: life is what you make it.

Wow, tack! Blir verkligen jätteglad :*

2010-02-12 @ 09:03:11
URL: http://benniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0